S’ofereixen 9 itineraris diferents i flexibles perquè els alumnes puguin ajustar les seves preferències i 19 optatives.
Per a preparar l’accés a la universitat (PAU):
Per a accedir als cicles de formació professional (CFGS)l:
Posem a l’abast de l’alumnat eines i accions que permetin donar-los pistes i estratègies a l’hora de prendre decisions sobre el seu futur.
Taller a les universitat UAB i UB, taller d’entrevista de feina a Barcelona Activa.
En el cas del català, en aquesta etapa es treballa sobretot la dimensió estètica i literària, així com a la preparació de les competències demandades a la selectivitat.
En el cas del castellà, la llengua s’aprèn a partir del seu ús en activitats de comunicació basades en situacions reals o simulades. Es plantegen unitats d’ensenyament i aprenentatge-comunicació que afavoreixin les interaccions per aprendre, la reflexió sobre l’elaboració dels discursos i el treball col·laboratiu per tal de comunicar el coneixements elaborat o assolit.
L’anglès a batxillerat es treballa en grups reduïts. De les tres línies que tenim a l’escola en fem cinc grups.
Es posa especial èmfasi a l’expressió escrita i la comprensió oral.
Es realitzen 3 hores setmanals, distribuïdes de la manera següent:
I a més:
Si un alumne/a està interessat en treure’s un títol oficial, el professorat l’orientarà.
Són les segones llengües estrangeres que aprenen de manera competencial al nostre centre a través d’assignatures optatives.
S’ofereixen a tot l’alumnat com a matèries optatives. Es treballen en grups reduïts.
L’alumnat de francès i alemany es presenta cada curs a un Concurs de traducció organitzat per la UPF.
L’alumnat que cursi francès a B2 pot optar a fer el viatge a Ginebra-Lausanne (departament científic) per poder fer tres dies d’immersió lingüística.
Dins l’àmbit artístic, a batxillerat es pot optar per realitzar les assignatures de publicitat i de comunicació audiovisual.
L’educació física al Batxillerat té com a finalitat fonamental facilitar a l’alumnat els elements necessaris per desenvolupar l’autonomia personal en l’organització, la pràctica de la pròpia activitat física, així com en l’adequació d’aquesta a les seves característiques personals.
fent servir els canvis de cicle com a pretext, treballen diferents aspectes relacionats amb cada cicle d’una manera transversal i interdisciplinari, fent partícip de les celebracions a tot l’alumnat.
La música, com a àmbit, té, a l’escola, la seva pròpia setmana de celebració. Durant aquesta setmana es planteja la col·laboració d’altres assignatures perquè treballin aspectes relacionats amb la música dins del seu horari. A més, s’organitzen activitats específiques (tallers, concerts, xerrades) en torn a aquesta setmana.
En aquest dia, tota l’escola realitza activitats que giren al voltant de la ciència i acabem amb un acte final amb lliurament de premis pels alumnes.
En aquest dia organitzem xerrades a càrrec de dones científiques per incentivar a les noies de l’escola desde l’ESO fins a Batxillerat en itineraris científics.
Vine a les portes obertes o bé sol·licita una entrevista personalitzada.
©2023 · Fundació Casa Asil de Sant Andreu de Palomar · Tots els drets reservats